Consultați Întrebările frecvente ale comercianților sau Întrebările frecvente ale proprietarilor de case pentru a găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.
Adresa sediului principal
Constructori evaluati
Ioan Barac nr.13
Brasov
Ce sunt locurile de muncă?
Locurile de muncă sunt solicitările pe care proprietarii de case le publică pe site-ul nostru. Ordonăm aceste solicitări după google mapss, a meseriasilor tipul de calificare și apoi transmitem detaliile detaliate meseriasilor noștri. prețurile, vedeți ce spun ceilalți meseriasi despre utilizarea serviciului nostru sau vizitați întrebările frecvente.
Unde văd și cumpăr oferte de locuri de muncă?
Puteți vedea și cumpăra oferte de locuri de muncă in mai multe moduri:
Pe site-ul web principal: Când vă conectați la contul dvs., veți ajunge automat în lista dvs. de locuri de muncă. Aici puteți să parcurgeți pe cele disponibile pentru cumpărare. Dați clic pe butonul "Vizualizați detaliile complete" pentru a vedea mai multe detalii sau pentru a cumpăra postarea.
Pe site-ul nostru mobil: Când vă conectați la contul dvs. utilizând un telefon inteligent, veți ajunge automat pe ecranul dvs. "Alerte de locuri de muncă" și pe lista dvs. de locuri de muncă. Derulați prin potențialii clienți ca pe site-ul principal și pur și simplu atingeți o postare pentru mai multe detalii sau cumpărați-l.
Prin alerte prin e-mail: dacă aveți alerte de e-mail activate, vă vom trimite un e-mail de fiecare dată când este disponibil un nou postare pentru cumpărarea dvs. Pentru a cumpăra postarea, faceți clic pe butonul "Cumpărați acum" din e-mail.
Cu aplicația noastră mobilă: dacă aveți aplicația noastră mobilă instalată pe smartphone-ul dvs. Android sau iPhone, trebuie doar să lansați aplicația și să intrati automat pe ecranul dvs. "Alerte de locuri de muncă" și în lista dvs. de locuri de muncă. Parcurgeți-vă pe coloane așa cum ați face pe site-ul principal și pur și simplu atingeți un posrare pentru mai multe detalii sau pentru al cumpăra.
Cum să controlez care sunt postarile pe care le primesc?
Posturile de muncă pe care le primiți sunt determinate de google maps, zona de lucru și competențele pe care le-ați selectat atunci când v-ați înscris. Puteți să modificați aceste setări oricând, conectându-vă la contul dvs. și selectând "Editați setările de locuri de munca" din ecranul principal "Lucrări de plată".
Notă: zona dvs. de lucru este circulară în mod implicit. Trageți marcatorii pe harta zonei dvs. pentru a vă perfecționa zona de lucru în orice formă doriți.
De ce nu există lideri / foarte puțini conducători în lista mea de locuri de muncă?
Mesajele de locuri de muncă vă sunt trimise pe baza codului poștal, a zonei de lucru și a setărilor de schimburi / abilități. Dacă acestea nu sunt setate corect sau dacă zona dvs. de lucru este setată să fie foarte mică, este posibil să nu existe multe locuri de muncă potrivite pentru ca noi să vă trimitem. Pentru a vă ajusta setările și pentru a vă extinde zona de lucru, conectați-vă la contul dvs. și faceți clic pe "Editați setările de plumb" din ecranul principal de lucru.
Pot elimina potențialii clienți din lista mea de locuri de muncă?
Da. Pentru a elimina un șir de locuri de muncă pe care nu sunteți interesat (ă) din lista dvs. de locuri de muncă, dați clic pe pictograma "eliminați" din colțul din dreapta sus al locului de munca. Locul de munca nu va mai apărea în lista dvs. de locuri de muncă.
Pentru a elimina un loc de munca în aplicația mobilă, glisați spre stânga sau spre dreapta pe cablul de lucru și apare un buton de ștergere.
Cum cumpăr un loc de muncă?
Pentru a cumpăra un loc de muncă pe site, prin e-mail sau cu aplicația mobilă, dați clic pe butonul "Cumpărați" pe locul de munca.
Prețul de plată + TVA va fi debitat pe cardul de credit pe care îl aveți în contul dvs. sau va fi dedus din soldul contului existent, dacă există. Ulterior, veți primi detaliile complete de contact ale clienților.
Ce se întâmplă după ce am cumpărat un loc de muncă?
Când cumpărați un loc de muncă, vă vom da numărul mobil și adresa de e-mail a clientului, astfel încât să îi contactați direct pentru a afla mai multe despre locul de muncă și oferta. De asemenea, trimitem pagina dvs. de profil, evaluările și detaliile de contact ale clientului.
O lucrare poate fi achiziționat de până la trei comercianți, așa că contactați-l pe client cât mai curând posibil pentru a vă prezenta și pentru a crește șansele de a câștiga locul de munca.
De ce am nevoie de un certificat pentru a cumpăra un loc de muncă?
Lucrările în domeniul gazelor, cum ar fi serviciile de întreținere a cazanelor, necesită ca angajații să aibă certificarea pentru gaze naturale pentru a efectua lucrările. Pentru a asigura calitatea meseriasilor noștri, numai meseriasii care și-au verificat certificarea pentru gaze naturale pot cumpăra aceste tipuri de loc de muncă.
Pentru a adăuga sau a actualiza certificatul dvs. pentru gaze naturale, selectați "Editați setările meseriasului" și apoi "Certificări".
Clienții știu că am plătit pentru lucrarile lor?
Da. Atunci când clienții își posteaza un loc de muncă, le comunicăm că angajații noștri plătesc pentru a oferta pe munca lor. De asemenea, le trimitem notificări de memento și solicităm să-și înlăture slujba dacă nu mai solicită o ofertă.
Cum păstrezi calitatea locurilor de muncă?
Nu este posibil să se garanteze că toți clienții care postează locuri de muncă pe Constructori evaluati au un nivel ridicat de intenție pentru a-și desfășura activitatea și nu fac doar din curiozitate. Pentru a contracara acest lucru, actualizăm constant formularele noastre pentru a vă ajuta să vă oferim cât mai multe informații despre fiecare loc de muncă posibil.
De asemenea, încurajăm c
Cum păstrezi calitatea locurilor de muncă? Nu este posibil să se garanteze că toți clienții care postează locuri de muncă pe Constructori evaluati au un nivel ridicat de intenție pentru a-și desfășura activitatea și nu fac doar din curiozitate. Pentru a contracara acest lucru, actualizăm constant formularele noastre pentru a vă ajuta să vă oferim cât mai multe informații despre fiecare loc de muncă posibil. De asemenea, încurajăm clienții să viziteze secțiunea Întrebați un expert pentru a încerca să găsească răspunsurile de care au nevoie de la profesioniști înainte de a cere o oferta pe site-ul nostru. În plus, dacă un loc de muncă nu este cumpărat în decurs de 24 de ore de la trimitere, solicităm clientului să își actualizeze activitatea cu mai multe informații. Cum pot vedea lucrarea pe care am cumpărat-o? Pentru a vedea toți potențialii clienți de serviciu pe care i-ați cumpărat, conectați-vă la contul dvs. sau lansați aplicația mobilă și selectați "Locuri de muncă achiziționate" din navigarea principală. Aici veți vedea o listă a locurilor de muncă pe care le ofertati în prezent sau pe care le-ați ofertat. Ce sunt locurile de muncă arhivate? Arhiva este locul în care puteți plasa orice loc de muncă pe care l-ați cumpărat și doriți să vă separați de lista de locuri de muncă cumpărate (de ex., Locuri de muncă deja câștigate și finalizate). Locurile de muncă nu sunt arhivate automat. Numai locurile de muncă pe care le sortați în arhivă vor fi plasate acolo. Cum pot arhiva o slujbă? Pentru a arhiva un șir de lucrări pe care l-ați cumpărat, găsiți
lucrarea din lista Lucrări achiziționate și selectați butonul "Arhivare
lucrare" din coloana de stare. Cum pot vizualiza o lucrare arhivată? Pentru a vedea toate locurile de munca pe care le-ați arhivat,
conectați-vă la contul dvs. și selectați "Locuri de muncă
achiziționate" din navigarea principală. Faceți clic pe fila
"Arhivați" pentru a vizualiza și a accesa lista de lucrări arhivate. Cum pot contacta clientul? Când vă cumpărați un loc de muncă, vă vom da numărul mobil și adresa de e-mail a clientului. Sunați-l pe client cât mai curând posibil să vă prezentați. Dacă nu primiți un răspuns, lăsați un mesaj vocal sau SMS și trimiteți un e-mail cu numele și numărul dvs. pentru a vă contacta și a crește șansele de a câștiga munca. Dacă nu pot contacta clientul? Dacă întâmpinați dificultăți în a contacta clientul și nu vă returnează apelurile sau e-mailurile, trebuie să utilizați solicitarea noastră o caracteristică de apel înapoi. Pentru a solicita un apel înapoi, conectați-vă la contul Persoanei dvs. evaluate și faceți clic pe "Locuri de muncă achiziționate" din navigarea principală. Selectați locul de munca din lista de lucrări achiziționate și apoi faceți clic pe "Solicitați un apel înapoi". Apoi, vom trimite un e-mail și un SMS clientului în numele dvs., solicitându-i să vă contacteze direct. Vă rugăm să rețineți că, deși depunem toate eforturile pentru a ne
asigura că clienții postați pe site sunt autentici, nu putem garanta un comportament
potențial al clientului după ce ne-am detașat. Am încercat să contactez clientul, dar detaliile sunt nevalide. Ce fac? Din păcate, deși depunem multe eforturi pentru a asigura calitatea locurilor de muncă, câteva date de contact nevalide fac din când în când ocazia să alunece. Dacă datele de contact pe care ni le-a dat rezultă un mesaj de respingere a mesajelor prin e-mail, o linie telefonică deconectată sau aparțin unei persoane care nu a postat jobul, vă rugăm să ne comunicați prin-trun e-mail și un membru al personalului nostru va examina Această problemă pentru dvs. Cum să solicit un apel înapoi? Pentru a solicita un apel înapoi, conectați-vă la contul dvs. Constructori evaluati și faceți clic pe "Locuri de muncă achiziționate" din navigarea principală. Selectați locul de munca din lista de lucrări achiziționate și apoi faceți clic pe "Solicitați un apel înapoi". Apoi, vom trimite un e-mail și un SMS clientului în numele dvs., solicitându-i să vă contacteze direct. De asemenea, puteți solicita un apel înapoi prin intermediul site-ului sau al aplicației noastre mobile, urmând aceiași pași pe telefonul smartphone mobil. Vă rugăm să rețineți că, deși depunem toate eforturile pentru a ne
asigura că clienții postați pe site sunt autentici, nu putem garanta un
comportament potențial al clientului după ce ne-am detașat. Ce se întâmplă după ce solicit un apel înapoi? Când solicitați un apel înapoi pentru un loc de muncă, vă vom trimite un e-mail și un SMS către client în numele dvs., solicitându-vă să vă contacteze direct și să le reamintească că ați plătit să ofertati pentru locul de munca . Acest lucru ajută adesea la stabilirea contactului cu clientul de câte ori pur și simplu nu erau pregătiți sau așteptau apelul. Vă rugăm să rețineți că, deși depunem toate eforturile pentru a ne
asigura că clienții postați pe site sunt autentici, nu putem garanta un
comportament potențial al clientilor.
Ce se întâmplă dacă clientul nu mă lasă să ofertez? Constructori evaluati sunt un serviciu introductiv care vizează conectarea meseriasilor de calitate cu potențialii clienți pentru mai multă muncă. Nu putem garanta modul în care un client se va comporta după ce va posta un loc de muncă sau dacă va accepta încercarea de a le contacta și vă va oferi o oportunitate corectă de a oferta. Am constatat că acest lucru ne permite să vă taxăm considerabil mai puțin decât dacă operăm o taxă bazată exclusiv pe comisioane. Din acest motiv, vă încurajăm să nu vă bazați pe o conducere individuală pentru succesul următorului loc de muncă. Reprezentanții noștri spun că, în medie, câștigă 1 din fiecare 3 clienți pe care îi cumpără și își fac din banii de 30 de ori mai mult. Prin urmare, trebuie să evaluați întotdeauna rata de succes pe mai multe persoane, și nu pe fiecare individ. De asemenea, este important să rețineți că, de fiecare dată când sunteți în măsură să vă contactați cu un nou client și să discutați despre serviciile dvs., ați făcut o conexiune valoroasă care s-ar putea transforma în activități viitoare, chiar dacă locul de muncă actual nu se desfășoară. De ce să solicit un rating? Calificările vă ajută să vă construiți reputația. De fiecare dată când achiziționați un loc de muncă, vă trimitem profilul și evaluările clienților. Cu cât aveți mai multe evaluări pozitive, cu atât mai ușor veți câștiga mai multă muncă. Cum pot solicita o evaluare? Pentru a solicita o evaluare, conectați-vă la contul dvs. sau lansați aplicația mobilă, găsiți lucrarea din lista de posturi achiziționate și selectați "Solicitați rating" din coloana de stare. De asemenea, vă recomandăm să lăsați cartea de vizită și să solicitați clientului să vă evalueze direct când ați terminat lucrarea. Unde se duc evaluările mele? Toate evaluările dvs. sunt stocate pe pagina dvs. de profil "Constructori evaluati" în fila "Evaluări". Cele 3 evaluări mai recente sunt, de asemenea, afișate pe pagina de pornire. Un link către aceste ratinguri, precum și scorul dvs. global de evaluare sunt trimise clientului de fiecare dată când cumpărați un loc de muncă. Unde pot vedea evaluările mele? Pentru a vedea o imagine de ansamblu a evaluărilor pe care le-ați
primit, conectați-vă și selectați "Cont" și apoi "Evaluări"
sau lansați aplicația mobilă Căutare de lucru și selectați "Evaluări"
din navigarea principală. Apoi, veți prezenta un rezumat al evaluărilor dvs. medii pentru calitate,
fiabilitate și valoare. Veți vedea, de asemenea, locuri de muncă împărțite în cele care au fost evaluate și pe care vă așteptați să fie evaluate. De aici, puteți răspunde la o evaluare selectând lucrarea și apoi "Răspundeți la evaluare". Ce se întâmplă dacă primesc o evaluare negativă sau inechitabilă? Dacă primiți un rating care nu este la fel de bun ca cel pe care l-ați așteptat, vă sugerăm să lăsați un răspuns la evaluare sau să contactați direct clientul pentru a-ti arata nemultumirile. Cele mai multe dispute pot fi rezolvate cu ușurință și clienții își pot actualiza ratingul în orice moment. Dacă acest lucru nu reușește sau dacă ratingul este deosebit de incorect, incorect sau calomnios, contactați-ne pentru a investiga. Notă: Orice răspuns pe care îl lăsați la un rating va fi vizibil pentru clienții viitori de pe pagina dvs. de profil, deci nu uitați să păstrați comentariile dvs. profesionale. Cum răspund la un rating? Când un client lasă un rating, vă vom trimite un e-mail cu evaluarea și comentariul. Pentru a răspunde la evaluare, selectați linkul din e-mail pentru a lăsa un comentariu. De asemenea, vă puteți conecta la contul dvs., selectați "Cont" și apoi "Evaluări" și apoi selectați evaluarea în care doriți să lăsați un răspuns. Pentru a răspunde unei evaluări utilizând aplicația mobilă, selectați "Evaluări" din navigarea principală, selectați evaluarea și apoi lăsați un comentariu. Notă: Orice răspuns pe care l-ai lăsat la o evaluare va fi vizibil
pentru clienții viitori de pe pagina dvs. de profil, așa că nu uitați să
păstrați comentariile dvs. profesionale clientului după ce a-ti terminat. Pot șterge evaluările? Nu. Cu toate acestea, dacă primiți o evaluare care este deosebit de incorectă, incorectă sau calomnioasă din punct de vedere al faptului că nu ați reușit să rezolvați direct cu clientul, vom investiga în numele dvs. Vă rugăm să ne contactați pentru a raporta ratingul. Ratingul va fi marcat ca fiind în curs de investigare până la terminarea investigației. Sunt nou la Constructori evaluati și nu am niciun rating. Cum câștig locul de muncă? Știm că poate fi dificil atunci când vă alăturați întâi, așa că vă oferim creditul pentru a câștiga prima dvs. lucrare. Cea mai bună modalitate de a câștiga un loc de muncă fără rating este: Actualizați-vă profilul cu calificările, specialitățile și
fotografiile din trecut. Începeți cu companii low-cost, ușor de deservit, unde proprietarii de case sunt mai puțin susceptibili să se bazeze pe evaluări. Contactați imediat clientul atunci când cumpărați un loc de muncă. Oferiti o cota detaliata si furnizati referinte. Întotdeauna cereți evaluări după ce lucrarea a fost terminată. Odată ce ați construit câteva evaluări, va fi mai ușor să mergeți după mai multe locuri de muncă și să continuați să câștigați. Cum știe un client că evaluările mele sunt autentice? Spre deosebire de alte site-uri de recomandare, operăm un sistem de rating închis. Numai clienții care au angajat un meserias prin intermediul persoanei evaluate pot trimite o evaluare a meseriasului respectiv. Clienții își pot actualiza sau schimba ratingul în orice moment, iar meseriasii pot comenta / răspunde. Evaluăm evaluările și comentariile pentru limba ofensivă și efectuează controale aleatorii la fața locului atât pe evaluări pozitive, cât și pe negative. De asemenea, am introdus controale automate pentru a prinde meseriasii care încearcă să se evalueze. Care este pagina mea de profil? O pagină de profil unică pentru dvs. / compania dvs. este inclusă în componența dvs. Această pagină vă prezintă ratingurile, precum și orice informații, certificări și fotografii ale companiei pe care le furnizați. Pagina dvs. de profil este trimisă clientului de fiecare dată când achiziționați un loc de muncă și, de asemenea, ne asigurăm că acesta apare în partea de sus a listei atunci când cineva caută numele companiei dvs. pe site-uri precum Google. Am descoperit că meseriasii cu un profil complet au de 3 ori mai multe șanse să câștige locul de muncă. De asemenea, dacă aveți deja propriul site web, vă recomandăm să adăugați un link la pagina dvs. de profil, astfel încât ceilalți clienți potențiali să poată vedea evaluările pe care le-ați câștigat. Cum pot actualiza / schimba pagina mea de profil? Pentru a actualiza sau modifica pagina de profil, conectați-vă la contul dvs. și faceți clic pe fila "Profil Web". De acolo puteți actualiza orice element al paginii dvs. de profil, inclusiv descrierea companiei dvs., imaginea de profil și imaginea de pe copertă. Dacă nu ați selectat deja meseria principala, vi se va solicita să faceți acest lucru când vă conectați. Selectarea meseria dvs. este importantă deoarece face ca pagina dvs. de profil să fie mai vizibilă în căutarea Google, unde proprietarii de case care caută un meserias pot să vă găsească. De asemenea, va trebui să setați tranzacția dvs. și să actualizați descrierea companiei, imaginea de profil și imaginea de pe copertă pentru a vă califica pentru a solicita un credit pentru un loc de muncă. Ce puteți actualiza: imagine de copertă poză de profil Descrierea Companiei Comerțul primar Galerie foto Meserii și servicii Zona de lucru Partea electrica, Certificatele / acreditările pentru Gaz si
evaluarea din partea Constructori evaluati. Cum pot încărca fotografii din activitatea mea anterioară? Pentru a încărca fotografii ale lucrării, conectați-vă la cont și selectați "Cont" și apoi "Fotografiile mele". Apoi, faceți clic pe butonul "Alegeți fișierul" pentru a selecta fotografiile stocate pe computer. Fotografiile pe care le încărcați vor fi afișate pe pagina dvs. de profil. Cum îmi pot vedea pagina de profil? Pentru a vizualiza pagina de profil, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Cont" și apoi "Site-ul meu". Legătura cu pagina dvs. de profil este afișată în partea de sus a acestui ecran. Faceți clic pe link pentru a vizualiza pagina dvs. de profil așa cum apare publicului. Pentru a vizualiza pagina dvs. de profil utilizând aplicația mobilă, trebuie doar să selectați "My Website" din navigarea principală și veți vedea versiunea mobilă a paginii dvs. de profil. Cum mă pot conecta la contul meu? Pentru a vă conecta la contul dvs., vizitați pagina de pornire a Constructori evaluati la adresa www.constructorievaluati.com. Dați clic pe "Conectați" în navigația din partea dreaptă sus și introduceți e-mailul și parola în secțiunea Trader. Și dacă mi-am uitat parola? Dacă ați uitat parola sau trebuie să o modificați din orice motiv,
vă puteți schimba parola aici Cum îmi schimb parola? Dacă ați uitat parola sau trebuie să o modificați din orice motiv, vă puteți schimba parola aici. De asemenea, puteți să vă schimbați parola conectându-vă la contul dvs. și vizitând "Contul" detaliile contului și făcând clic pe butonul "Schimbați parola". Cum îmi schimb / actualez detaliile de contact? Pentru a modifica detaliile de contact, conectați-vă la contul
dvs. și selectați "Cont" și "Detalii cont". De acolo puteți
să vă editați informațiile de contact sau să vă schimbați adresa. Pentru a schimba detaliile de contact utilizând aplicația mobilă, selectați "Detalii de contact" din navigarea principală. Cum îmi pot modifica / actualiza preferințele de contact pentru alerte? Pentru a schimba sau a actualiza modul în care primiți alertele de plată, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Editați setările de conducere a lucrului" din ecranul principal "Lucrare de plată" și apoi faceți clic pe fila "Alertă contact preferințe". Pentru a modifica detaliile de contact, conectați-vă la contul
dvs. și selectați "Cont" și "Detalii cont". De acolo puteți
să vă editați informațiile de contact sau să vă schimbați adresa. Cum îmi schimb / îmi actualizez meseria/ abilitățile sau zona de lucru? Adresa pe google mapss, zona de lucru și competențele comerciale / abilitățile au fost selectate în timpul înscrierii. Puteți să modificați aceste setări oricând, conectându-vă la contul dvs. și selectând "Editați setările de meserias" din ecranul principal "Lucrări de plată". Notă: zona dvs. de lucru este circulară în mod implicit. Trageți marcatorii pe harta zonei dvs. pentru a vă perfecționa zona de lucru în orice formă doriți. Cum îmi schimb / actualizez detaliile de plată? Dacă v-ați plătit calitatea de membru sau ați cumpărat un loc de munca care utilizează un card de credit sau de debit, detaliile cardului au fost stocate în siguranță pentru achiziții viitoare. Pentru a schimba cardul utilizat, faceți clic pe "Plătiți cu un alt card" în timpul următoarei achiziții de meserias. Cum îmi schimb / actualizez detaliile companiei? Pentru a schimba detaliile companiei, conectați-vă la cont,
selectați "Cont> Detalii cont" și faceți clic pe butonul
"Editați detaliile personale". Notă: Nu putem schimba detaliile companiei pe facturile deja emise. Dacă informațiile companiei dvs. se modifică în cursul anului fiscal, noile detalii vor apărea pe următoarea factură planificată. Cum pot adăuga / actualiza certificările mele pentru Gaz și Partea
electrica? Pentru a adăuga sau a actualiza certificările dvs. pentru Gaz și Partea electrica, conectați-vă la cont
și selectați "Editați setările de meserias" din ecranul principal
"Job Leads". Dați clic pe fila "Certificări" și apoi pe
butonul "Adăugați certificatul" pentru a introduce detaliile
certificatului. Cum dezactivez alertele de plată prin e-mail? Pentru a dezactiva alertele de plată prin e-mail pe care nu mai
doriți să le primiți, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Editați
setările de meserias" din ecranul principal "Job Leads". Faceți
clic pe fila Preferințe de contact Alertă și setați starea Alertă e-mail la
"Dezactivat". Pentru a dezactiva alertele utilizând aplicația mobilă, selectați "Notificări" din navigarea principală și activați sau dezactivați alertele. Cum îmi pot anula contul? Dacă doriți să vă anulați contul, puteți face acest lucru în orice moment contactând-ne aici și selectând "Anulări" ca categorie de interogare de contact. Notă: anularea contului dvs. va elimina profilul dvs. și toate
evaluările dvs. și nu veți mai avea acces la locurile de muncă. Când primesc factura? Plata se efectuează de două ori: atunci când taxa de membru este datorată și oricând achiziționați un loc de muncă. Taxa de membru va fi luată fie lunar, trimestrial sau anual de la data activării, în funcție de tariful de membru pe care l-ați selectat. Pentru a vedea când va fi luată următoarea plată de membru, conectați-vă la contul dvs., selectați "Cont" și "Facturare". Planul dvs. de membru și următoarea dată de reînnoire sunt afișate în fila "Participare". Când și cât de des primesc o factură? Facturile se eliberează lunar de la data la care v-ați alăturat persoanei evaluate sau ați activat planul dvs. actual de membru. Acestea vor lista toate achizițiile de locuri de muncă, plățile de membru și creditele primite în timpul acelei luni. De exemplu: dacă v-ați înscris la data de 5 ianuarie, veți primi o factură în a 5-a zi a fiecărei luni, indiferent de planul dvs. de membru sau de numărul de clienți achiziționați. Pot schimba când sunt emise facturi? Din pacate, nu. Facturile se eliberează lunar de la data la care v-ați alăturat persoanei evaluate sau ați activat planul actual de membru și acest lucru nu poate fi modificat în acest moment. Cum pot vizualiza / găsi facturile mele pentru persoanele
evaluate? Factura dvs. vă este trimisă prin e-mail în format electronic, în fiecare lună, cu linia de subiect "Factura de la constructori evaluati". Veți avea nevoie de o copie a cititorului Adobe PDF instalat pentru a deschide acest fișier. Pentru a vă vedea facturile online, conectați-vă la cont și selectați "Cont" și "Facturare". Facturile dvs. sunt afișate în fila "Facturi". Faceți clic pe numărul facturii pentru a descărca, salva și vizualiza factura electronică. Notă: Constructori evaluati nu publică copii de pe factură. Cum îmi plătesc factura sau am soluționa un sold restant? O factură nu este o factură pentru banii datorați societatii
Constructori evaluati. Achizițiile cu plată în funcție de cumpărături și reîncărcările de alerte prin SMS se facturează pe cardul din cont imediat în momentul achiziției. În mod similar, taxa de membru este luată automat în momentul reînnoirii. Prin urmare, factura dvs. servește ca primire a achizițiilor efectuate în ultima lună. Dacă colecția de plăți eșuează din orice motiv, atunci când vă conectați la contul dvs. online, va apărea o notificare în partea de sus a ecranului. Pentru a plăti acest sold, faceți clic pe linkul "plătiți factura" din notificare. Pot să plătesc un sold restant utilizând soldul contului meu? Nu. Soldul contului dvs. Constructori evaluati nu are nicio
valoare fiscală și poate fi utilizat numai pentru achiziționarea de locuri de
muncă. De ce există o diferență între factura totală și suma plăților primite? Singurul motiv pentru care există o diferență între valoarea facturii și suma plăților primite este dacă plata nu a reușit. Pentru a plăti această factură și pentru a soluționa diferența, conectați-vă la cont și faceți clic pe linkul "plătiți factura" din notificarea din partea de sus a ecranului. Ce înseamnă valori negative pe factura mea? Dacă o linie sau o valoare din factură este negativă, aceasta se referă la un credit acordat soldului contului dvs. Acestea includ rambursările și toate creditele pentru atunci când ați raportat un potențial în care nu ați putut oferi o cotă. Valorile negative apar, de asemenea, atunci când soldul contului sau creditul este utilizat pentru a cumpăra un loc de muncă. De ce factura mea arată un credit? Factura dvs. va afișa o valoare negativă (credit) de fiecare dată când utilizați soldul contului dvs. pentru a plăti un loc de muncă. De asemenea, acesta va afișa un credit atunci când vi se va emite o rambursare sau o notă de credit pentru orice motiv. Ce înseamnă "echilibru liber"? "Balanța gratuită" se referă la orice credit inclus în statutul dvs. de membru și este valabil numai în perioada curentă de aderare. Pe factura dvs. se afișează "soldul gratuit" atunci când soldul gratuit este folosit pentru a cumpăra un loc de muncă Ce înseamnă "creditul răscumpărat"? "Credit răscumpărat" se referă la orice credit care a fost adăugat în contul dvs. ca un gest de bunăvoință. "Creditul răscumpărat" apare în factura dvs. atunci când acest credit este folosit pentru a cumpăra un loc de muncă. Cum pot vedea dacă a fost cumpărat un meserias utilizând soldul contului meu? Conturile de angajare achiziționate utilizând soldul contului dvs. vor fi enumerate ca "Sold gratuit" sau "Credit rambursat" în factura dvs. Suma va fi afișată cu o valoare negativă pentru a arăta că a fost utilizat creditul contului dvs. și plata nu a fost efectuată de pe card. De ce este valoarea din declarația mea bancară diferită de
valoarea lucrarilor pe care le-am cumpărat? Când achiziționați un loc de muncă, plata este obținută din soldul disponibil al contului dvs. disponibil înainte de debitarea cardului. Dacă nu există suficient credit în contul dvs. pentru a plăti prețul integral al lucrarii + TVA, restul va fi taxat pe cardul dvs. Pentru a vedea valoarea și data plății facturate pe cardul dvs.,
consultați secțiunea "Suma plății" din factura dvs. lunară. De ce primesc încă o factură dacă nu am efectuat nicio achiziție? Pentru consecvența înregistrărilor dvs., generăm o factură pentru fiecare lună a membrilor dvs. Dacă nu ați făcut nicio achiziție în cursul lunii și nu primiți o factură necompletată, e bine să o păstrați pentru înregistrările dvs. Ce fac dacă am fost supraîncărcat? Dacă credeți că ați fost supraîncărcat din orice motiv sau doriți să solicitați o plată, vă rugăm să ne contactați aici. De ce am fost acuzat? Există o taxă pentru planul dvs. de membru, pentru achiziții de
locuri de muncă și alerte SMS. Dacă aveți un sold cont care acoperă prețul integral al lucrarii + TVA, atunci nu veți fi taxat (ă) pentru cumpărarea unui meserias. Dacă nu aveți un sold existent sau nu aveți un echilibru suficient pentru a acoperi prețul integral al meseriasului, veti efectua o plată din cardul înregistrat în cont. Cât costă Constructori evaluati? Ambii membri includ accesul la locurile de muncă pe site-ul nostru și prin e-mail. De asemenea, beneficiați de găzduirea și întreținerea paginii de profil, precum și de accesul complet la aplicația noastră mobilă. Plătile sunt apoi achiziționate individual. Prețul unui meserias variază cu o medie de 15 lei + TVA și se
bazează pe dimensiunea, sfera, locația și cerința locului de muncă pentru
abilitățile necesare pentru realizarea acestuia. Taxa lunar membru 15 lei pe lună Aderare anuală 150 de lei pe an - economisind 30 lei peste costul planului lunar.
De asemenea, beneficiați de o primă pentru beneficiile membrilor. Ce este inclus în statutul de membru? Membrii dvs. includ accesul la peste 30.000 de locuri de muncă pe luna pe site-ul nostru și prin e-mail, precum și găzduirea și întreținerea paginii de profil și accesul complet la aplicația noastră mobilă. Apartenența lunară include prestația membrilor, în timp ce planul nostru anual include o primă pentru beneficiile membrilor. Cum justificați costul Constructori evaluati? Odată ce ați devenit membru, plătiți pentru fiecare plată de
locuri de muncă pe care doriți să ofertati. Condițiile de lucru sunt
determinate de mărimea, domeniul de aplicare, localizarea și cererea pentru
competențele necesare pentru a se realiza. Reprezentanții noștri spun că, în medie, câștigă 1 din fiecare 3 locuri de muncă pe care le cumpără. Cu un buget mediu de proprietar de 1.333 lei și un cost mediu de 15 lei pe lucrare, aceasta întoarce de 30 de ori banii tăi. De asemenea, atunci când câștigați un loc de muncă, puteți obține un client pentru viață, ceea ce înseamnă că, pentru o taxă introductivă relativ mică, puteți obține o bună parte din munca viitoare. Multe locuri de muncă duc și la alte proiecte dacă clientul este mulțumit de muncă. Pentru a vă verifica întoarcerea de la Constructori evaluati, încercați calculatorul de returnare aici. Cum calculați prețul locurilor de muncă? Prețul unui plumb variază cu o medie de 15 lei + TVA și se bazează
pe dimensiunea, sfera, locația și cerința locului de muncă pentru abilitățile
necesare pentru realizarea acestuia. De ce variază prețurile de muncă? Preturile lucrarii sunt determinate de mărimea, domeniul de
aplicare, localizarea și cererea pentru competențele necesare pentru a se
realiza. Facem acest lucru deoarece unele locuri de muncă sunt mai ușoare și
mai ieftine pentru a le obține și a le furniza . Soldul creditelor mele în cont a s-a intors? Există două tipuri de credite care constituie soldul contului dvs. Orice credit care este inclus în planul dvs. de membru este valabil numai pentru perioada de membru și nu revine. Cel de-al doilea tip este orice credit pe care îl primiți în cont ca un gest de bunăvoință, de exemplu - când nu ați putea oferta pentru un loc de muncă pe care l-ați cumpărat. Aceste credite nu expiră niciodată. De ce ar trebui să plătesc un avans daca nu câștig? Oferim un serviciu introductiv care vizează conectarea meseriasilor calitativi cu clienții potențiali. Nu este posibil să garantăm modul în care un client se va comporta după ce va posta un loc de muncă sau dacă veți fi ales să-și desfășoare activitatea pentru fiecare lucrare pe care o cumpărați. Am constatat că acest lucru ne permite să vă taxăm considerabil mai puțin decât dacă operăm o taxă bazată exclusiv pe comisioane. Din acest motiv, vă încurajăm să nu vă bazați pe o conducere individuală pentru succesul următorului loc de muncă. Reprezentanții noștri spun că, în medie, câștigă 1 din fiecare 3 clienți pe care îi cumpără și își fac de 30 de ori banii înapoi în valoare comercială. Prin urmare, trebuie să evaluați întotdeauna rata de succes pe mai multe persoane, și nu pe fiecare individ. De asemenea, este important să rețineți că, de fiecare dată când sunteți în măsură să contactați un nou client și să discutați despre serviciile dvs., ați făcut o conexiune valoroasă care se poate transforma în activități viitoare, chiar dacă lucrarea actuală nu se desfășoară. Pentru a vă verifica întoarcerea de la Constructori evaluati, încercați calculatorul de returnare aici. Care este politica dvs. de returnare? În conformitate cu termenii și condițiile noastre, nu oferim o "politică de returnare" pentru achizițiile individuale de lucrari. Acest lucru se datorează faptului că nu putem garanta și nu ne asigurăm în mod corespunzător că fiecare client potențial pe care îl contactați va accepta oferta sau vă va selecta pentru a-și îndeplini sarcinile. Cum funcționează Constructori evaluati? Obțineți locuri de muncă: Vă trimitem locurile de muncă pe baza adresei
prin google mapss , a zonei de lucru, a meseriei și a competențelor. Puteți
vedea acești clienți prin intermediul site-ului principal, al e-mailului, al
SMS-urilor și al aplicației noastre mobile. Cumpărați locuri de muncă: Fiecare loc de muncă include descrierea
postului, bugetul estimat și adresa google mapss, precum și prețul pentru
achiziționarea detaliilor complete de contact ale clienților. Verificati
postarile si cumpărați lucrarile . Apelați clientul: Odată ce ați achiziționat postul de lucru, vă vom da numărul mobil și adresa de e-mail a clientului, astfel încât să îi puteți contacta direct pentru a afla mai multe despre locul de muncă și oferta. Între timp, pagina dvs. de profil, evaluările și detaliile de contact sunt trimise clientului. Obțineți evaluări: după finalizarea lucrărilor, cereți-vă clientului să vă evalueze în funcție de calitate, fiabilitate și valoare. Calificările acționează online ca "cuvânt de gură" și vă vor ajuta să vă construiți reputația și să câștiga
Întotdeauna m-am bazat pe cuvânt, de ce ar trebui să utilizez Constructori evaluati? Serviciul nostru este mai bun decât cuvântul și directoarele din 5 motive: Nu așteptați să sune telefonul: oferim o ofertă continuă de locuri
de muncă pentru a alege din tot parcursul anului care să corespundă comerțului,
abilităților și locației specificate Dezvoltați-vă reputația: evaluările și profilul dvs. servesc drept cuvânt online și vă ajută să câștigați noi clienți Umpleți lacunele din jurnal: în perioadele în care sunteți mai puțin ocupați, utilizați Constructori evaluati pentru a câștiga munca și pentru a vă lărgi baza de clienți Afișați-vă munca: utilizați profilul dvs. personal pentru a vă
distribui informațiile, calificările și fotografiile despre compania dvs. din
trecut cu clienții potențiali Găsește-ți munca în deplasare: folosește aplicația noastră mobilă și alertele SMS pentru a cumpăra și a gestiona conducătorii de locuri de muncă atunci când esti afară Cum definiți termenul "comercianți locali"? Termenul "local" din Bucuresti este diferit de "local" în provincie. Fiecare meserias își stabilește adresa google mapss central și distanța pe care doresc să o călătorească la locul de muncă. Unii meseriasi ar putea specifica faptul că doresc doar să lucreze într-o rază de 20 km, în timp ce alții pot specifica o zonă mai mare pentru a spori șansele de a câștiga munca. Aceasta înseamnă că meseriasii care preferă să găsească locuri de muncă mai aproape de casă pot face acest lucru și pot economisi atât timp, cât și benzină, prin vizarea clienților locali. Afișați toti meseriasii care se înscriu la Constructori evaluati? Toți meseriasii care se înscriu la Constructori evaluati sunt examinați . Ele ajută companiile să prevină, printre altele, frauda, să vizeze ofertele de marketing și să automatizeze luarea deciziilor. Persoanele care doresc să achiziționeze locurile de muncă electrice trebuie să încarce calificările valabile pentru Partea electrica și să nu poată fi achiziționate lucrari cu locuri de muncă în domeniul gazelor naturale, fără numere de certificare aferente companiei Gaz. Pentru a ajuta proprietarii de case să vă ajute în continuare în identificarea meseriasilor de calitate și în a ajuta oamenii de afaceri să devină recunoscuți pentru munca lor de calitate,.. Dacă un comerciant este evaluat de Constructori evaluati, acesta va avea insigna Constructori evaluati afișată pe pagina de profil a Constructori evaluati. Fraudă De ce trebuie să mă înscriu? Pentru a vă înscrie cu Constructori evaluati, trebuie să ne oferiți următoarele: Informații despre afaceri Numele afacerii dvs. Adresa dvs. de afaceri (de unde lucrează compania dvs.) Informatii personale Numele și prenumele Dvs. Data ta de nastere Adresa dvs. personală (dacă vă conduceți afacerea de acasă, vom
avea nevoie doar de o singură adresă.) Rețineți că atât afacerea dvs., cât și adresa dvs. personală nu pot fi localizate la o cutie poștală sau la o adresă virtuală. Atribute de afaceri Detaliile de contact (numărul de telefon și adresa de e-mail) Meseria dvs. principala, tipul de afacere și numărul de angajați
(inclusiv dvs.) detaliile platii Detalii despre cardul dvs. de debit sau de credit valabil din Romania (pentru a vă încărca în sistemul nostru și pentru a vă permite să cumpărați un loc de muncă și să plătiți calitatea de membru care asigură prețuri reduse la lucrari și alte beneficii) De fiecare dată când cumperi un loc de muncă, vă vom transmite informațiile dvs. de afaceri proprietarului casei, astfel încât să poată efectua noi verificări asupra dvs. și a afacerii dvs. înainte de a vă angaja. Noi, cei de la Constructori evaluati, trebuie să fim siguri că sunteți ceea ce spuneți că sunteți, pe măsură ce facem o introducere între proprietari și meseriasi. Din acest motiv, trebuie să vă puteți dovedi afacerile și detaliile personale în orice moment, în timp ce sunteți membru al Constructori evaluati. Dacă în orice moment nu suntem siguri de identitatea dvs., chiar dacă ați fost alături de noi de mai mulți ani, contul dvs. va fi suspendat și vi se va cere să furnizați documente care să vă dovedească afacerea și detaliile personale. După ce ați furnizat documentele necesare și acestea au fost verificate, contul dvs. va fi reactivat si veti putea cumpara lucrari. Întotdeauna m-am bazat pe cuvânt, de ce ar trebui să utilizez Constructori evaluati? Serviciul nostru este mai bun decât cuvântul și directoarele din 5 motive: Nu așteptați să sune telefonul: oferim o ofertă continuă de locuri
de muncă pentru a alege din tot parcursul anului care să corespundă comerțului,
abilităților și locației specificate Dezvoltați-vă reputația: evaluările și profilul dvs. servesc drept cuvânt online și vă ajută să câștigați noi clienți Umpleți lacunele din jurnal: în perioadele în care sunteți mai puțin ocupați, utilizați Constructori evaluati pentru a câștiga munca și pentru a vă lărgi baza de clienți Afișați-vă munca: utilizați profilul dvs. personal pentru a vă
distribui informațiile, calificările și fotografiile despre compania dvs. din
trecut cu clienții potențiali Găsește-ți munca în deplasare: folosește aplicația noastră mobilă și alertele SMS pentru a cumpăra și a gestiona conducătorii de locuri de muncă atunci când esti afară Cum definiți termenul "meseriasi locali"? Termenul "local" din Bucuresti este diferit de "local" în provincie. Fiecare meserias își stabilește adresa google mapss central și distanța pe care doresc să o călătorească la locul de muncă. Unii meseriasi ar putea specifica faptul că doresc doar să lucreze într-o rază de 20 km, în timp ce alții pot specifica o zonă mai mare pentru a spori șansele de a câștiga munca. Aceasta înseamnă că comercianții care preferă să găsească locuri de muncă mai aproape de casă pot face acest lucru și pot economisi atât timp, cât și benzină, prin vizarea clienților locali. Afișați meseriasii care se înscriu la Constructori evaluati? Toți meseriasii care se înscriu la Constructori evaluati sunt examinați. Ele ajută companiile să prevină, printre altele, frauda, să vizeze ofertele de marketing și să automatizeze luarea deciziilor. Persoanele care doresc să achiziționeze locurile de muncă electrice trebuie să încarce calificările valabile pentru Partea electrica și să nu poată achiziționa locuri de muncă în domeniul gazelor naturale, fără numere de certificare aferente companiei Gaz. Pentru a ajuta proprietarii de case să vă ajute în continuare în identificarea meseriasilor de calitate și în a ajuta oamenii de afaceri să devină recunoscuți pentru munca lor de calitate, evaluam meseriasii prin Constructori evaluati. Dacă un meserias este înregistrat de Constructori evaluati, acesta va avea insigna Constructori evaluati afișată pe pagina de profil a Constructori evaluati. Fraudă De ce trebuie să mă înscriu? Pentru a vă înscrie cu Constructori evaluati, trebuie să ne oferiți următoarele: Informații despre afaceri Numele afacerii dvs. Adresa dvs. de afaceri (de unde lucrează compania dvs.) Informatii personale Numele și prenumele Dvs. Data ta de nastere Adresa dvs. personală (dacă vă conduceți afacerea de acasă, vom
avea nevoie doar de o singură adresă.) Rețineți că atât afacerea dvs., cât și adresa dvs. personală nu pot fi localizate la o cutie poștală sau la o adresă virtuală. Atribute de afaceri Detaliile de contact (numărul de telefon și adresa de e-mail) Comerțul dvs. principal, tipul de afacere și numărul de angajați
(inclusiv dvs.) detaliile platii Detalii despre cardul dvs. de debit sau de credit valabil in Romania (pentru a vă încărca în sistemul nostru și pentru a vă permite să cumpărați loc de muncă și să plătiți calitatea de membru care asigură prețuri reduse la lucrari și alte beneficii) De fiecare dată când cumperi un loc de muncă, vă vom transmite informațiile dvs. de afaceri proprietarului casei, astfel încât să poată efectua noi verificări asupra dvs. și a afacerii dvs. înainte de a vă angaja. Noi, cei de la Constructori evaluati, trebuie să fim siguri că sunteți ceea ce spuneți că sunteți, pe măsură ce facem o introducere între proprietari și meseriasi. Din acest motiv, trebuie să vă puteți dovedi afacerile și detaliile personale în orice moment, în timp ce sunteți membru al Constructori evaluati. Dacă în orice moment nu suntem siguri de identitatea dvs., chiar dacă ați fost alături de noi de mai mulți ani, contul dvs. va fi suspendat și vi se va cere să furnizați documente care să vă dovedească afacerea și detaliile personale. După ce ați furnizat documentele necesare și acestea au fost verificate, contul dvs. va fi reactivat. Închizi conturile angajaților? Constructori evaluati se angajează să reducă la minim riscurile
prezentate proprietarilor de case din Romania și reputația profesioniștilor
onesti de către comercianții necinstiți. Din acest motiv, vom închide conturile comercianților dacă: Ei nu sunt dispuși să rezolve feedback-ul negativ sau reclamațiile
negative echitabile și rezonabile. Aceștia primesc recenzii negative sau reclamații grave de la un proprietar în timpul primelor lor luni cu persoane cu voturi. Ei se comportă necorespunzător, incluzând rasismul sau sexul, amenințarea, agresiunea, furtul sau abuzul de încredere a clienților. Ei primesc reclamații grave legate de munca lor sau comportamentul
personal din afara site-ului Constructori evaluati. Primim feedback despre ele din standardele de tranzacționare,
organele guvernamentale sau poliția. Ei au creat mai multe conturi Constructori evaluati pentru câștig personal. Nu mai pot trece la validarea identității. Ele nu mai pot îndeplini criteriile de stabilitate financiară pe care le-am stabilit. Contul mai poate fi inchis si din alte motive, concurenta neloiala,
denigrarea firmei Constructori evaluati sau altele, care nu santem obligati sa
le enumeram. Această listă nu este în nici un caz exhaustivă și există pentru a proteja atât proprietarii de case, cât și meseriasii cinstiți. De exemplu, dacă afacerea dvs. devine provocată din punct de vedere financiar și primiți o plângere, am putea să vă închidem contul. Pot urmări locurile de muncă și clienții, pe Constructori evaluati? Da. Dacă descărcați aplicația, puteți adăuga alți clienți și alte lucrări, astfel încât să puteți stoca toate informațiile despre clienți într-un singur loc. De asemenea, atunci când adăugați ceilalți clienți și alte locuri de muncă, veți putea crea și distribui cu ușurință facturi prin intermediul aplicației. De ce aș adăuga ceilalți clienți în aplicație? Aplicația mobilă vă permite să creați și să gestionați cu ușurință
facturi. Deoarece ați găsit clienți prin intermediul Constructori evaluati și
al clienților pe care le-ați găsit prin alte canale, vă permitem să creați și
să gestionați facturile pentru toți clienții dvs. gratuit. Când adăugați ceilalți clienți și alte locuri de muncă, veți putea să le creați și să le distribuiți cu ușurință facturi. De asemenea, puteți seta termenii și condițiile standard și setările TVA pentru a include pe fiecare factură. Cum pot adăuga un client la aplicație? Pentru a adăuga alți clienți și joburi pe care nu le-ați găsit prin Constructori evaluati ,lansați aplicația și selectați "Adăugați o lucrare" din panoul de navigare și introduceți detaliile postului și ale clientului. De asemenea, puteți adăuga o activitate direct în lista de lucrări selectând butonul "+" din partea dreaptă sus a ecranului listei de locuri de muncă. Acest lucru vă va permite să trimiteți facturi clientului și să păstrați toate datele de contact ale clienților într-un singur loc. Cum pot găsi utilizatorii mei utilizând aplicația? Pentru a găsi un client pe care doriți să îl contactați, solicitați o evaluare sau trimiteți o factură, lansați aplicația și selectați "Locuri de muncă" din panoul de navigare. Toate lucrările vor fi afișate, începând de la cele mai recente. Selectați o activitate pentru a vizualiza detaliile clientului și derulați în jos pentru a încărca lucrări mai vechi. Cum creez o factură? Pentru a crea o factură, lansați aplicația și selectați
"Creați o factură" din panoul de navigare, apoi selectați lucrarea
pentru care doriți să emiteți o factură. Introduceți detaliile dvs. bancare dacă
nu ați făcut-o deja și apoi completați detaliile facturii. De ce trebuie să furnizez detaliile bancare? Cu aplicația, puteți emite facturi și puteți oferi clienților
posibilitatea de a alege metodele de plată: numerar, cec sau transfer bancar.
Dacă alegeți să plătiți prin transfer bancar, vom include pe factură numărul
contului dvs. bancar și codul de sortare. Cum trimit o factură unui client? Pentru a emite o factură direct clientului dvs. utilizând aplicația mobilă, trebuie doar să selectați "E-mail" după ce ați completat detaliile facturii. Cum previzualizez o factură înainte de a o trimite? Pentru a previzualiza o factură creată utilizând aplicația înainte de a o trimite clientului dvs., faceți clic pe "Examinați factura" după ce ați creat factura. Cum șterg o factură pe care am creat-o? Dacă trebuie să ștergeți o factură creată sau emisă utilizând aplicația, selectați "Facturi" din panoul de navigare. Selectați factura pe care doriți să o ștergeți și dați clic pe "Ștergeți". Cum găsesc o factură pe care am trimis-o? Pentru a găsi o factură pe care ați trimis-o utilizând aplicația, selectați "Facturi" din panoul de navigare. Facturile dvs. vor fi listate cu cele mai recente din partea de sus. De asemenea, puteți găsi o factură pentru o anumită operație selectând "Locuri de muncă" din panoul de navigare și apoi făcând clic pe lucrare. Un proprietar ma rugat să trec prin mediere, ce înseamnă asta pentru mine? În marea majoritate a cazurilor, meseriasii și proprietarii au o experiență pozitivă prin utilizarea serviciului nostru. Cu toate acestea, știm că pot exista momente când lucrurile nu funcționează așa cum sa planificat. Dacă se întâmplă acest lucru, un proprietar vă poate cere să treceți prin mediere pentru a încerca să ajungeți la un acord. Vă explicăm ce înseamnă asta pentru dvs. aici. Ce se întâmplă dacă un proprietar imi datorează bani și nu plăteste? Dacă nu ati primit toti banii pentru munca pe care ați efectuat-o
deja, avem sfaturi despre ce să faceți aici. Ce trebuie să faceți dacă un proprietar vă datorează bani În marea majoritate a cazurilor, punerea comercianților în contact cu proprietarii de locuințe are drept rezultat o experiență pozitivă. Cu toate acestea, pot exista momente când lucrurile nu funcționează. Dacă acest lucru se întâmplă și vi se datorează bani pentru munca pe care ați efectuat-o deja, vă recomandăm să urmați pașii de mai jos: Contactați proprietarul casei pentru a discuta despre plată Luați în considerare medierea pentru a vă ajuta să soluționați litigiul Organizați-vă dovezile Contactați biroul de mediere pentru ajutor suplimentar Contactați proprietarul casei Trebuie să contactați mai întâi proprietarul casei pentru a discuta despre plată. Dacă acest lucru nu duce la plata de către proprietar a banilor pe care îi datorează, medierea vă poate ajuta să vă soluționați litigiul. Mediere Medierea este o formă de soluționare alternativă a litigiilor . Colaborând cu un mediator complet neutru instruit în abordarea unor discuții dificile, atât tu cât și proprietarul casei sunt încurajați să discute perspectivele tale și vor fi explorate diferite opțiuni pentru a rezolva problemele fără a merge la tribunal. Sistemul judiciar din Romania și noua directivă europeană privind soluționarea alternativă a litigiilor se așteaptă acum să încercați Medierea ca o ultimă încercare de a soluționa litigiile înainte de a lua o acțiune în justiție. Ce implică medierea Atunci când un proprietar este de acord să treacă prin mediere, un mediator vă va împuternici atât prin punerea deciziei înapoi în mâinile dvs. Ei iau în considerare sentimentele și dorințele dvs., precum și dovezile și faptele. Tot ceea ce discutați are o bază "fără prejudecăți" și rămâne confidențială. Numai după ce ați ajuns la o rezoluție și ați elaborat un acord și ați semnat faptul că rezultatul convenit devine obligatoriu. Prestatori de servicii Dacă nu doriți să comunicați direct cu proprietarul casei sau
invers, toate aranjamentele de mediere pot fi tratate prin biroul de mediere. Dacă medierea nu funcționează Dacă medierea nu vă rezolvă disputa, organizați-vă dovezile pentru a arăta că proprietarul vă datorează bani, proprietarul refuză să plătească și ați încercat Medierea. Acesta va include contractul pentru muncă și orice e-mailuri / documente scrise pe care le detaliați discuțiile cu proprietarul casei. Odată ce ați adunat dovezile, solicitați ajutor de la Mediator.
Cum pot vedea lucrarea pe care am cumpărat-o?
Pentru a vedea toți potențialii clienți de serviciu pe care i-ați cumpărat, conectați-vă la contul dvs. sau lansați aplicația mobilă și selectați "Locuri de muncă achiziționate" din navigarea principală. Aici veți vedea o listă a locurilor de muncă pe care le ofertati în prezent sau pe care le-ați ofertat.
inapoi sus
Ce sunt locurile de muncă arhivate?
Arhiva este locul în care puteți plasa orice loc de muncă pe care l-ați cumpărat și doriți să vă separați de lista de locuri de muncă cumpărate (de ex., Locuri de muncă deja câștigate și finalizate). Locurile de muncă nu sunt arhivate automat. Numai locurile de muncă pe care le sortați în arhivă vor fi plasate acolo.
inapoi sus
Cum pot arhiva o slujbă?
Pentru a arhiva un șir de lucrări pe care l-ați cumpărat, găsiți lucrarea din lista Lucrări achiziționate și selectați butonul "Arhivare lucrare" din coloana de stare.
inapoi sus
Cum pot vizualiza o lucrare arhivată?
Pentru a vedea toate locurile de munca pe care le-ați arhivat, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Locuri de muncă achiziționate" din navigarea principală. Faceți clic pe fila "Arhivați" pentru a vizualiza și a accesa lista de lucrări arhivate.
inapoi sus
Cum pot contacta clientul?
Când vă cumpărați un loc de muncă, vă vom da numărul mobil și adresa de e-mail a clientului.
Sunați-l pe client cât mai curând posibil să vă prezentați. Dacă nu primiți un răspuns, lăsați un mesaj vocal sau SMS și trimiteți un e-mail cu numele și numărul dvs. pentru a vă contacta și a crește șansele de a câștiga munca.
inapoi sus
Dacă nu pot contacta clientul?
Dacă întâmpinați dificultăți în a contacta clientul și nu vă returnează apelurile sau e-mailurile, trebuie să utilizați solicitarea noastră o caracteristică de apel înapoi.
Pentru a solicita un apel înapoi, conectați-vă la contul Persoanei dvs. evaluate și faceți clic pe "Locuri de muncă achiziționate" din navigarea principală. Selectați locul de munca din lista de lucrări achiziționate și apoi faceți clic pe "Solicitați un apel înapoi". Apoi, vom trimite un e-mail și un SMS clientului în numele dvs., solicitându-i să vă contacteze direct.
Vă rugăm să rețineți că, deși depunem toate eforturile pentru a ne asigura că clienții postați pe site sunt autentici, nu putem garanta un comportament potențial al clientului după ce ne-am detașat.
inapoi sus
Am încercat să contactez clientul, dar detaliile sunt nevalide. Ce fac?
Din păcate, deși depunem multe eforturi pentru a asigura calitatea locurilor de muncă, câteva date de contact nevalide fac din când în când ocazia să alunece. Dacă datele de contact pe care ni le-a dat rezultă un mesaj de respingere a mesajelor prin e-mail, o linie telefonică deconectată sau aparțin unei persoane care nu a postat jobul, vă rugăm să ne comunicați prin-trun e-mail și un membru al personalului nostru va examina Această problemă pentru dvs.
inapoi sus
Cum să solicit un apel înapoi?
Pentru a solicita un apel înapoi, conectați-vă la contul dvs. Constructori evaluati și faceți clic pe "Locuri de muncă achiziționate" din navigarea principală. Selectați locul de munca din lista de lucrări achiziționate și apoi faceți clic pe "Solicitați un apel înapoi". Apoi, vom trimite un e-mail și un SMS clientului în numele dvs., solicitându-i să vă contacteze direct.
De asemenea, puteți solicita un apel înapoi prin intermediul site-ului sau al aplicației noastre mobile, urmând aceiași pași pe telefonul smartphone mobil.
Vă rugăm să rețineți că, deși depunem toate eforturile pentru a ne asigura că clienții postați pe site sunt autentici, nu putem garanta un comportament potențial al clientului după ce ne-am detașat.
inapoi sus
Ce se întâmplă după ce solicit un apel înapoi?
Când solicitați un apel înapoi pentru un loc de muncă, vă vom trimite un e-mail și un SMS către client în numele dvs., solicitându-vă să vă contacteze direct și să le reamintească că ați plătit să ofertati pentru locul de munca . Acest lucru ajută adesea la stabilirea contactului cu clientul de câte ori pur și simplu nu erau pregătiți sau așteptau apelul.
Vă rugăm să rețineți că, deși depunem toate eforturile pentru a ne asigura că clienții postați pe site sunt autentici, nu putem garanta un comportament potențial al clientilor.
Ce se întâmplă dacă clientul nu mă lasă să ofertez?
Constructori evaluati sunt un serviciu introductiv care vizează conectarea meseriasilor de calitate cu potențialii clienți pentru mai multă muncă. Nu putem garanta modul în care un client se va comporta după ce va posta un loc de muncă sau dacă va accepta încercarea de a le contacta și vă va oferi o oportunitate corectă de a oferta. Am constatat că acest lucru ne permite să vă taxăm considerabil mai puțin decât dacă operăm o taxă bazată exclusiv pe comisioane.
Din acest motiv, vă încurajăm să nu vă bazați pe o conducere individuală pentru succesul următorului loc de muncă. Reprezentanții noștri spun că, în medie, câștigă 1 din fiecare 3 clienți pe care îi cumpără și își fac din banii de 30 de ori mai mult. Prin urmare, trebuie să evaluați întotdeauna rata de succes pe mai multe persoane, și nu pe fiecare individ.
De asemenea, este important să rețineți că, de fiecare dată când sunteți în măsură să vă contactați cu un nou client și să discutați despre serviciile dvs., ați făcut o conexiune valoroasă care s-ar putea transforma în activități viitoare, chiar dacă locul de muncă actual nu se desfășoară.
inapoi sus
De ce să solicit un rating?
Calificările vă ajută să vă construiți reputația. De fiecare dată când achiziționați un loc de muncă, vă trimitem profilul și evaluările clienților. Cu cât aveți mai multe evaluări pozitive, cu atât mai ușor veți câștiga mai multă muncă.
inapoi sus
Cum pot solicita o evaluare?
Pentru a solicita o evaluare, conectați-vă la contul dvs. sau lansați aplicația mobilă, găsiți lucrarea din lista de posturi achiziționate și selectați "Solicitați rating" din coloana de stare. De asemenea, vă recomandăm să lăsați cartea de vizită și să solicitați clientului să vă evalueze direct când ați terminat lucrarea.
inapoi sus
Unde se duc evaluările mele?
Toate evaluările dvs. sunt stocate pe pagina dvs. de profil "Constructori evaluati" în fila "Evaluări". Cele 3 evaluări mai recente sunt, de asemenea, afișate pe pagina de pornire. Un link către aceste ratinguri, precum și scorul dvs. global de evaluare sunt trimise clientului de fiecare dată când cumpărați un loc de muncă.
inapoi sus
Unde pot vedea evaluările mele?
Pentru a vedea o imagine de ansamblu a evaluărilor pe care le-ați primit, conectați-vă și selectați "Cont" și apoi "Evaluări" sau lansați aplicația mobilă Căutare de lucru și selectați "Evaluări" din navigarea principală. Apoi, veți prezenta un rezumat al evaluărilor dvs. medii pentru calitate, fiabilitate și valoare.
Veți vedea, de asemenea, locuri de muncă împărțite în cele care au fost evaluate și pe care vă așteptați să fie evaluate. De aici, puteți răspunde la o evaluare selectând lucrarea și apoi "Răspundeți la evaluare".
inapoi sus
Ce se întâmplă dacă primesc o evaluare negativă sau inechitabilă?
Dacă primiți un rating care nu este la fel de bun ca cel pe care l-ați așteptat, vă sugerăm să lăsați un răspuns la evaluare sau să contactați direct clientul pentru a-ti arata nemultumirile. Cele mai multe dispute pot fi rezolvate cu ușurință și clienții își pot actualiza ratingul în orice moment. Dacă acest lucru nu reușește sau dacă ratingul este deosebit de incorect, incorect sau calomnios, contactați-ne pentru a investiga.
Notă: Orice răspuns pe care îl lăsați la un rating va fi vizibil pentru clienții viitori de pe pagina dvs. de profil, deci nu uitați să păstrați comentariile dvs. profesionale.
inapoi sus
Cum răspund la un rating?
Când un client lasă un rating, vă vom trimite un e-mail cu evaluarea și comentariul. Pentru a răspunde la evaluare, selectați linkul din e-mail pentru a lăsa un comentariu.
De asemenea, vă puteți conecta la contul dvs., selectați "Cont" și apoi "Evaluări" și apoi selectați evaluarea în care doriți să lăsați un răspuns. Pentru a răspunde unei evaluări utilizând aplicația mobilă, selectați "Evaluări" din navigarea principală, selectați evaluarea și apoi lăsați un comentariu.
Notă: Orice răspuns pe care l-ai lăsat la o evaluare va fi vizibil pentru clienții viitori de pe pagina dvs. de profil, așa că nu uitați să păstrați comentariile dvs. profesionale clientului după ce a-ti terminat.
Pot șterge evaluările?
Nu. Cu toate acestea, dacă primiți o evaluare care este deosebit de incorectă, incorectă sau calomnioasă din punct de vedere al faptului că nu ați reușit să rezolvați direct cu clientul, vom investiga în numele dvs. Vă rugăm să ne contactați pentru a raporta ratingul. Ratingul va fi marcat ca fiind în curs de investigare până la terminarea investigației.
inapoi sus
Sunt nou la Constructori evaluati și nu am niciun rating. Cum câștig locul de muncă?
Știm că poate fi dificil atunci când vă alăturați întâi, așa că vă oferim creditul pentru a câștiga prima dvs. lucrare. Cea mai bună modalitate de a câștiga un loc de muncă fără rating este:
Actualizați-vă profilul cu calificările, specialitățile și fotografiile din trecut.
Începeți cu companii low-cost, ușor de deservit, unde proprietarii de case sunt mai puțin susceptibili să se bazeze pe evaluări.
Contactați imediat clientul atunci când cumpărați un loc de muncă.
Oferiti o cota detaliata si furnizati referinte.
Întotdeauna cereți evaluări după ce lucrarea a fost terminată.
Odată ce ați construit câteva evaluări, va fi mai ușor să mergeți după mai multe locuri de muncă și să continuați să câștigați.
inapoi sus
Cum știe un client că evaluările mele sunt autentice?
Spre deosebire de alte site-uri de recomandare, operăm un sistem de rating închis. Numai clienții care au angajat un meserias prin intermediul persoanei evaluate pot trimite o evaluare a meseriasului respectiv. Clienții își pot actualiza sau schimba ratingul în orice moment, iar meseriasii pot comenta / răspunde.
Evaluăm evaluările și comentariile pentru limba ofensivă și efectuează controale aleatorii la fața locului atât pe evaluări pozitive, cât și pe negative. De asemenea, am introdus controale automate pentru a prinde meseriasii care încearcă să se evalueze.
inapoi sus
Care este pagina mea de profil?
O pagină de profil unică pentru dvs. / compania dvs. este inclusă în componența dvs. Această pagină vă prezintă ratingurile, precum și orice informații, certificări și fotografii ale companiei pe care le furnizați.
Pagina dvs. de profil este trimisă clientului de fiecare dată când achiziționați un loc de muncă și, de asemenea, ne asigurăm că acesta apare în partea de sus a listei atunci când cineva caută numele companiei dvs. pe site-uri precum Google. Am descoperit că meseriasii cu un profil complet au de 3 ori mai multe șanse să câștige locul de muncă.
De asemenea, dacă aveți deja propriul site web, vă recomandăm să adăugați un link la pagina dvs. de profil, astfel încât ceilalți clienți potențiali să poată vedea evaluările pe care le-ați câștigat.
inapoi sus
Cum pot actualiza / schimba pagina mea de profil?
Pentru a actualiza sau modifica pagina de profil, conectați-vă la contul dvs. și faceți clic pe fila "Profil Web". De acolo puteți actualiza orice element al paginii dvs. de profil, inclusiv descrierea companiei dvs., imaginea de profil și imaginea de pe copertă. Dacă nu ați selectat deja meseria principala, vi se va solicita să faceți acest lucru când vă conectați.
Selectarea meseria dvs. este importantă deoarece face ca pagina dvs. de profil să fie mai vizibilă în căutarea Google, unde proprietarii de case care caută un meserias pot să vă găsească. De asemenea, va trebui să setați tranzacția dvs. și să actualizați descrierea companiei, imaginea de profil și imaginea de pe copertă pentru a vă califica pentru a solicita un credit pentru un loc de muncă.
Ce puteți actualiza:
imagine de copertă
poză de profil
Descrierea Companiei
Comerțul primar
Galerie foto
Meserii și servicii
Zona de lucru
Partea electrica, Certificatele / acreditările pentru Gaz si evaluarea din partea Constructori evaluati.
inapoi sus
Cum pot încărca fotografii din activitatea mea anterioară?
Pentru a încărca fotografii ale lucrării, conectați-vă la cont și selectați "Cont" și apoi "Fotografiile mele". Apoi, faceți clic pe butonul "Alegeți fișierul" pentru a selecta fotografiile stocate pe computer. Fotografiile pe care le încărcați vor fi afișate pe pagina dvs. de profil.
inapoi sus
Cum îmi pot vedea pagina de profil?
Pentru a vizualiza pagina de profil, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Cont" și apoi "Site-ul meu". Legătura cu pagina dvs. de profil este afișată în partea de sus a acestui ecran. Faceți clic pe link pentru a vizualiza pagina dvs. de profil așa cum apare publicului.
Pentru a vizualiza pagina dvs. de profil utilizând aplicația mobilă, trebuie doar să selectați "My Website" din navigarea principală și veți vedea versiunea mobilă a paginii dvs. de profil.
inapoi sus
Cum mă pot conecta la contul meu?
Pentru a vă conecta la contul dvs., vizitați pagina de pornire a Constructori evaluati la adresa www.constructorievaluati.com. Dați clic pe "Conectați" în navigația din partea dreaptă sus și introduceți e-mailul și parola în secțiunea Trader.
inapoi sus
Și dacă mi-am uitat parola?
Dacă ați uitat parola sau trebuie să o modificați din orice motiv, vă puteți schimba parola aici
Cum îmi schimb parola?
Dacă ați uitat parola sau trebuie să o modificați din orice motiv, vă puteți schimba parola aici. De asemenea, puteți să vă schimbați parola conectându-vă la contul dvs. și vizitând "Contul" detaliile contului și făcând clic pe butonul "Schimbați parola".
inapoi sus
Cum îmi schimb / actualez detaliile de contact?
Pentru a modifica detaliile de contact, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Cont" și "Detalii cont". De acolo puteți să vă editați informațiile de contact sau să vă schimbați adresa.
Pentru a schimba detaliile de contact utilizând aplicația mobilă, selectați "Detalii de contact" din navigarea principală.
inapoi sus
Cum îmi pot modifica / actualiza preferințele de contact pentru alerte?
Pentru a schimba sau a actualiza modul în care primiți alertele de plată, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Editați setările de conducere a lucrului" din ecranul principal "Lucrare de plată" și apoi faceți clic pe fila "Alertă contact preferințe".
Pentru a modifica detaliile de contact, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Cont" și "Detalii cont". De acolo puteți să vă editați informațiile de contact sau să vă schimbați adresa.
inapoi sus
Cum îmi schimb / îmi actualizez meseria/ abilitățile sau zona de lucru?
Adresa pe google mapss, zona de lucru și competențele comerciale / abilitățile au fost selectate în timpul înscrierii. Puteți să modificați aceste setări oricând, conectându-vă la contul dvs. și selectând "Editați setările de meserias" din ecranul principal "Lucrări de plată".
Notă: zona dvs. de lucru este circulară în mod implicit. Trageți marcatorii pe harta zonei dvs. pentru a vă perfecționa zona de lucru în orice formă doriți.
inapoi sus
Cum îmi schimb / actualizez detaliile de plată?
Dacă v-ați plătit calitatea de membru sau ați cumpărat un loc de munca care utilizează un card de credit sau de debit, detaliile cardului au fost stocate în siguranță pentru achiziții viitoare. Pentru a schimba cardul utilizat, faceți clic pe "Plătiți cu un alt card" în timpul următoarei achiziții de meserias.
inapoi sus
Cum îmi schimb / actualizez detaliile companiei?
Pentru a schimba detaliile companiei, conectați-vă la cont, selectați "Cont> Detalii cont" și faceți clic pe butonul "Editați detaliile personale".
Notă: Nu putem schimba detaliile companiei pe facturile deja emise. Dacă informațiile companiei dvs. se modifică în cursul anului fiscal, noile detalii vor apărea pe următoarea factură planificată.
inapoi sus
Cum pot adăuga / actualiza certificările mele pentru Gaz și Partea electrica?
Pentru a adăuga sau a actualiza certificările dvs. pentru Gaz și Partea electrica, conectați-vă la cont și selectați "Editați setările de meserias" din ecranul principal "Job Leads". Dați clic pe fila "Certificări" și apoi pe butonul "Adăugați certificatul" pentru a introduce detaliile certificatului.
inapoi sus
Cum dezactivez alertele de plată prin e-mail?
Pentru a dezactiva alertele de plată prin e-mail pe care nu mai doriți să le primiți, conectați-vă la contul dvs. și selectați "Editați setările de meserias" din ecranul principal "Job Leads". Faceți clic pe fila Preferințe de contact Alertă și setați starea Alertă e-mail la "Dezactivat".
Pentru a dezactiva alertele utilizând aplicația mobilă, selectați "Notificări" din navigarea principală și activați sau dezactivați alertele.
inapoi sus
Cum îmi pot anula contul?
Dacă doriți să vă anulați contul, puteți face acest lucru în orice moment contactând-ne aici și selectând "Anulări" ca categorie de interogare de contact.
Notă: anularea contului dvs. va elimina profilul dvs. și toate evaluările dvs. și nu veți mai avea acces la locurile de muncă.
inapoi sus
Când primesc factura?
Plata se efectuează de două ori: atunci când taxa de membru este datorată și oricând achiziționați un loc de muncă. Taxa de membru va fi luată fie lunar, trimestrial sau anual de la data activării, în funcție de tariful de membru pe care l-ați selectat.
Pentru a vedea când va fi luată următoarea plată de membru, conectați-vă la contul dvs., selectați "Cont" și "Facturare". Planul dvs. de membru și următoarea dată de reînnoire sunt afișate în fila "Participare". Când și cât de des primesc o factură?
Facturile se eliberează lunar de la data la care v-ați alăturat persoanei evaluate sau ați activat planul dvs. actual de membru. Acestea vor lista toate achizițiile de locuri de muncă, plățile de membru și creditele primite în timpul acelei luni.
De exemplu: dacă v-ați înscris la data de 5 ianuarie, veți primi o factură în a 5-a zi a fiecărei luni, indiferent de planul dvs. de membru sau de numărul de clienți achiziționați.
inapoi sus
Pot schimba când sunt emise facturi?
Din pacate, nu. Facturile se eliberează lunar de la data la care v-ați alăturat persoanei evaluate sau ați activat planul actual de membru și acest lucru nu poate fi modificat în acest moment.
inapoi sus
Cum pot vizualiza / găsi facturile mele pentru persoanele evaluate?
Factura dvs. vă este trimisă prin e-mail în format electronic, în fiecare lună, cu linia de subiect "Factura de la constructori evaluati". Veți avea nevoie de o copie a cititorului Adobe PDF instalat pentru a deschide acest fișier.
Pentru a vă vedea facturile online, conectați-vă la cont și selectați "Cont" și "Facturare". Facturile dvs. sunt afișate în fila "Facturi". Faceți clic pe numărul facturii pentru a descărca, salva și vizualiza factura electronică.
Notă: Constructori evaluati nu publică copii de pe factură.
inapoi sus
Cum îmi plătesc factura sau am soluționa un sold restant?
O factură nu este o factură pentru banii datorați societatii Constructori evaluati.
Achizițiile cu plată în funcție de cumpărături și reîncărcările de alerte prin SMS se facturează pe cardul din cont imediat în momentul achiziției. În mod similar, taxa de membru este luată automat în momentul reînnoirii. Prin urmare, factura dvs. servește ca primire a achizițiilor efectuate în ultima lună.
Dacă colecția de plăți eșuează din orice motiv, atunci când vă conectați la contul dvs. online, va apărea o notificare în partea de sus a ecranului. Pentru a plăti acest sold, faceți clic pe linkul "plătiți factura" din notificare.
inapoi sus
Pot să plătesc un sold restant utilizând soldul contului meu?
Nu. Soldul contului dvs. Constructori evaluati nu are nicio valoare fiscală și poate fi utilizat numai pentru achiziționarea de locuri de muncă.
inapoi sus
De ce există o diferență între factura totală și suma plăților primite?
Singurul motiv pentru care există o diferență între valoarea facturii și suma plăților primite este dacă plata nu a reușit. Pentru a plăti această factură și pentru a soluționa diferența, conectați-vă la cont și faceți clic pe linkul "plătiți factura" din notificarea din partea de sus a ecranului.
inapoi sus
Ce înseamnă valori negative pe factura mea?
Dacă o linie sau o valoare din factură este negativă, aceasta se referă la un credit acordat soldului contului dvs. Acestea includ rambursările și toate creditele pentru atunci când ați raportat un potențial în care nu ați putut oferi o cotă.
Valorile negative apar, de asemenea, atunci când soldul contului sau creditul este utilizat pentru a cumpăra un loc de muncă.
inapoi sus
De ce factura mea arată un credit?
Factura dvs. va afișa o valoare negativă (credit) de fiecare dată când utilizați soldul contului dvs. pentru a plăti un loc de muncă. De asemenea, acesta va afișa un credit atunci când vi se va emite o rambursare sau o notă de credit pentru orice motiv.
inapoi sus
Ce înseamnă "echilibru liber"?
"Balanța gratuită" se referă la orice credit inclus în statutul dvs. de membru și este valabil numai în perioada curentă de aderare. Pe factura dvs. se afișează "soldul gratuit" atunci când soldul gratuit este folosit pentru a cumpăra un loc de muncă
Ce înseamnă "creditul răscumpărat"?
"Credit răscumpărat" se referă la orice credit care a fost adăugat în contul dvs. ca un gest de bunăvoință. "Creditul răscumpărat" apare în factura dvs. atunci când acest credit este folosit pentru a cumpăra un loc de muncă.
inapoi sus
Cum pot vedea dacă a fost cumpărat un meserias utilizând soldul contului meu?
Conturile de angajare achiziționate utilizând soldul contului dvs. vor fi enumerate ca "Sold gratuit" sau "Credit rambursat" în factura dvs. Suma va fi afișată cu o valoare negativă pentru a arăta că a fost utilizat creditul contului dvs. și plata nu a fost efectuată de pe card.
inapoi sus
De ce este valoarea din declarația mea bancară diferită de valoarea lucrarilor pe care le-am cumpărat?
Când achiziționați un loc de muncă, plata este obținută din soldul disponibil al contului dvs. disponibil înainte de debitarea cardului. Dacă nu există suficient credit în contul dvs. pentru a plăti prețul integral al lucrarii + TVA, restul va fi taxat pe cardul dvs.
Pentru a vedea valoarea și data plății facturate pe cardul dvs., consultați secțiunea "Suma plății" din factura dvs. lunară.
inapoi sus
De ce primesc încă o factură dacă nu am efectuat nicio achiziție?
Pentru consecvența înregistrărilor dvs., generăm o factură pentru fiecare lună a membrilor dvs. Dacă nu ați făcut nicio achiziție în cursul lunii și nu primiți o factură necompletată, e bine să o păstrați pentru înregistrările dvs.
inapoi sus
Ce fac dacă am fost supraîncărcat?
Dacă credeți că ați fost supraîncărcat din orice motiv sau doriți să solicitați o plată, vă rugăm să ne contactați aici.
inapoi sus
De ce am fost acuzat?
Există o taxă pentru planul dvs. de membru, pentru achiziții de locuri de muncă și alerte SMS.
Dacă aveți un sold cont care acoperă prețul integral al lucrarii + TVA, atunci nu veți fi taxat (ă) pentru cumpărarea unui meserias. Dacă nu aveți un sold existent sau nu aveți un echilibru suficient pentru a acoperi prețul integral al meseriasului, veti efectua o plată din cardul înregistrat în cont.
inapoi sus
Cât costă Constructori evaluati?
Ambii membri includ accesul la locurile de muncă pe site-ul nostru și prin e-mail. De asemenea, beneficiați de găzduirea și întreținerea paginii de profil, precum și de accesul complet la aplicația noastră mobilă. Plătile sunt apoi achiziționate individual.
Prețul unui meserias variază cu o medie de 15 lei + TVA și se bazează pe dimensiunea, sfera, locația și cerința locului de muncă pentru abilitățile necesare pentru realizarea acestuia.
Taxa lunar membru
15 lei pe lună
Aderare anuală
150 de lei pe an - economisind 30 lei peste costul planului lunar. De asemenea, beneficiați de o primă pentru beneficiile membrilor.
inapoi sus
Ce este inclus în statutul de membru?
Membrii dvs. includ accesul la peste 30.000 de locuri de muncă pe luna pe site-ul nostru și prin e-mail, precum și găzduirea și întreținerea paginii de profil și accesul complet la aplicația noastră mobilă. Apartenența lunară include prestația membrilor, în timp ce planul nostru anual include o primă pentru beneficiile membrilor.
inapoi sus
Cum justificați costul Constructori evaluati?
Odată ce ați devenit membru, plătiți pentru fiecare plată de locuri de muncă pe care doriți să ofertati. Condițiile de lucru sunt determinate de mărimea, domeniul de aplicare, localizarea și cererea pentru competențele necesare pentru a se realiza.
Reprezentanții noștri spun că, în medie, câștigă 1 din fiecare 3 locuri de muncă pe care le cumpără. Cu un buget mediu de proprietar de 1.333 lei și un cost mediu de 15 lei pe lucrare, aceasta întoarce de 30 de ori banii tăi.
De asemenea, atunci când câștigați un loc de muncă, puteți obține un client pentru viață, ceea ce înseamnă că, pentru o taxă introductivă relativ mică, puteți obține o bună parte din munca viitoare. Multe locuri de muncă duc și la alte proiecte dacă clientul este mulțumit de muncă.
Pentru a vă verifica întoarcerea de la Constructori evaluati, încercați calculatorul de returnare aici.
inapoi sus
Cum calculați prețul locurilor de muncă?
Prețul unui plumb variază cu o medie de 15 lei + TVA și se bazează pe dimensiunea, sfera, locația și cerința locului de muncă pentru abilitățile necesare pentru realizarea acestuia.
inapoi sus
De ce variază prețurile de muncă?
Preturile lucrarii sunt determinate de mărimea, domeniul de aplicare, localizarea și cererea pentru competențele necesare pentru a se realiza. Facem acest lucru deoarece unele locuri de muncă sunt mai ușoare și mai ieftine pentru a le obține și a le furniza .
inapoi sus
Soldul creditelor mele în cont a s-a intors?
Există două tipuri de credite care constituie soldul contului dvs. Orice credit care este inclus în planul dvs. de membru este valabil numai pentru perioada de membru și nu revine. Cel de-al doilea tip este orice credit pe care îl primiți în cont ca un gest de bunăvoință, de exemplu - când nu ați putea oferta pentru un loc de muncă pe care l-ați cumpărat. Aceste credite nu expiră niciodată.
inapoi sus
De ce ar trebui să plătesc un avans daca nu câștig?
Oferim un serviciu introductiv care vizează conectarea meseriasilor calitativi cu clienții potențiali. Nu este posibil să garantăm modul în care un client se va comporta după ce va posta un loc de muncă sau dacă veți fi ales să-și desfășoare activitatea pentru fiecare lucrare pe care o cumpărați. Am constatat că acest lucru ne permite să vă taxăm considerabil mai puțin decât dacă operăm o taxă bazată exclusiv pe comisioane.
Din acest motiv, vă încurajăm să nu vă bazați pe o conducere individuală pentru succesul următorului loc de muncă. Reprezentanții noștri spun că, în medie, câștigă 1 din fiecare 3 clienți pe care îi cumpără și își fac de 30 de ori banii înapoi în valoare comercială. Prin urmare, trebuie să evaluați întotdeauna rata de succes pe mai multe persoane, și nu pe fiecare individ.
De asemenea, este important să rețineți că, de fiecare dată când sunteți în măsură să contactați un nou client și să discutați despre serviciile dvs., ați făcut o conexiune valoroasă care se poate transforma în activități viitoare, chiar dacă lucrarea actuală nu se desfășoară.
Pentru a vă verifica întoarcerea de la Constructori evaluati, încercați calculatorul de returnare aici.
inapoi sus
Care este politica dvs. de returnare?
În conformitate cu termenii și condițiile noastre, nu oferim o "politică de returnare" pentru achizițiile individuale de lucrari. Acest lucru se datorează faptului că nu putem garanta și nu ne asigurăm în mod corespunzător că fiecare client potențial pe care îl contactați va accepta oferta sau vă va selecta pentru a-și îndeplini sarcinile.
inapoi sus
Cum funcționează Constructori evaluati?
Obțineți locuri de muncă: Vă trimitem locurile de muncă pe baza adresei prin google mapss , a zonei de lucru, a meseriei și a competențelor. Puteți vedea acești clienți prin intermediul site-ului principal, al e-mailului, al SMS-urilor și al aplicației noastre mobile.
Cumpărați locuri de muncă: Fiecare loc de muncă include descrierea postului, bugetul estimat și adresa google mapss, precum și prețul pentru achiziționarea detaliilor complete de contact ale clienților. Verificati postarile si cumpărați lucrarile .
Apelați clientul: Odată ce ați achiziționat postul de lucru, vă vom da numărul mobil și adresa de e-mail a clientului, astfel încât să îi puteți contacta direct pentru a afla mai multe despre locul de muncă și oferta. Între timp, pagina dvs. de profil, evaluările și detaliile de contact sunt trimise clientului.
Obțineți evaluări: după finalizarea lucrărilor, cereți-vă clientului să vă evalueze în funcție de calitate, fiabilitate și valoare. Calificările acționează online ca "cuvânt de gură" și vă vor ajuta să vă construiți reputația și să câștiga Întotdeauna m-am bazat pe cuvânt, de ce ar trebui să utilizez Constructori evaluati?
Serviciul nostru este mai bun decât cuvântul și directoarele din 5 motive:
Nu așteptați să sune telefonul: oferim o ofertă continuă de locuri de muncă pentru a alege din tot parcursul anului care să corespundă comerțului, abilităților și locației specificate
Dezvoltați-vă reputația: evaluările și profilul dvs. servesc drept cuvânt online și vă ajută să câștigați noi clienți
Umpleți lacunele din jurnal: în perioadele în care sunteți mai puțin ocupați, utilizați Constructori evaluati pentru a câștiga munca și pentru a vă lărgi baza de clienți
Afișați-vă munca: utilizați profilul dvs. personal pentru a vă distribui informațiile, calificările și fotografiile despre compania dvs. din trecut cu clienții potențiali
Găsește-ți munca în deplasare: folosește aplicația noastră mobilă și alertele SMS pentru a cumpăra și a gestiona conducătorii de locuri de muncă atunci când esti afară
inapoi sus
Cum definiți termenul "comercianți locali"?
Termenul "local" din Bucuresti este diferit de "local" în provincie. Fiecare meserias își stabilește adresa google mapss central și distanța pe care doresc să o călătorească la locul de muncă. Unii meseriasi ar putea specifica faptul că doresc doar să lucreze într-o rază de 20 km, în timp ce alții pot specifica o zonă mai mare pentru a spori șansele de a câștiga munca.
Aceasta înseamnă că meseriasii care preferă să găsească locuri de muncă mai aproape de casă pot face acest lucru și pot economisi atât timp, cât și benzină, prin vizarea clienților locali.
inapoi sus
Afișați toti meseriasii care se înscriu la Constructori evaluati?
Toți meseriasii care se înscriu la Constructori evaluati sunt examinați . Ele ajută companiile să prevină, printre altele, frauda, să vizeze ofertele de marketing și să automatizeze luarea deciziilor.
Persoanele care doresc să achiziționeze locurile de muncă electrice trebuie să încarce calificările valabile pentru Partea electrica și să nu poată fi achiziționate lucrari cu locuri de muncă în domeniul gazelor naturale, fără numere de certificare aferente companiei Gaz.
Pentru a ajuta proprietarii de case să vă ajute în continuare în identificarea meseriasilor de calitate și în a ajuta oamenii de afaceri să devină recunoscuți pentru munca lor de calitate,.. Dacă un comerciant este evaluat de Constructori evaluati, acesta va avea insigna Constructori evaluati afișată pe pagina de profil a Constructori evaluati.
Fraudă
inapoi sus
De ce trebuie să mă înscriu?
Pentru a vă înscrie cu Constructori evaluati, trebuie să ne oferiți următoarele:
Informații despre afaceri
Numele afacerii dvs.
Adresa dvs. de afaceri (de unde lucrează compania dvs.)
Informatii personale
Numele și prenumele Dvs.
Data ta de nastere
Adresa dvs. personală (dacă vă conduceți afacerea de acasă, vom avea nevoie doar de o singură adresă.)
Rețineți că atât afacerea dvs., cât și adresa dvs. personală nu pot fi localizate la o cutie poștală sau la o adresă virtuală.
Atribute de afaceri
Detaliile de contact (numărul de telefon și adresa de e-mail)
Meseria dvs. principala, tipul de afacere și numărul de angajați (inclusiv dvs.)
detaliile platii
Detalii despre cardul dvs. de debit sau de credit valabil din Romania (pentru a vă încărca în sistemul nostru și pentru a vă permite să cumpărați un loc de muncă și să plătiți calitatea de membru care asigură prețuri reduse la lucrari și alte beneficii)
De fiecare dată când cumperi un loc de muncă, vă vom transmite informațiile dvs. de afaceri proprietarului casei, astfel încât să poată efectua noi verificări asupra dvs. și a afacerii dvs. înainte de a vă angaja.
Noi, cei de la Constructori evaluati, trebuie să fim siguri că sunteți ceea ce spuneți că sunteți, pe măsură ce facem o introducere între proprietari și meseriasi. Din acest motiv, trebuie să vă puteți dovedi afacerile și detaliile personale în orice moment, în timp ce sunteți membru al Constructori evaluati. Dacă în orice moment nu suntem siguri de identitatea dvs., chiar dacă ați fost alături de noi de mai mulți ani, contul dvs. va fi suspendat și vi se va cere să furnizați documente care să vă dovedească afacerea și detaliile personale. După ce ați furnizat documentele necesare și acestea au fost verificate, contul dvs. va fi reactivat si veti putea cumpara lucrari.
Întotdeauna m-am bazat pe cuvânt, de ce ar trebui să utilizez Constructori evaluati?
Serviciul nostru este mai bun decât cuvântul și directoarele din 5 motive:
Nu așteptați să sune telefonul: oferim o ofertă continuă de locuri de muncă pentru a alege din tot parcursul anului care să corespundă comerțului, abilităților și locației specificate
Dezvoltați-vă reputația: evaluările și profilul dvs. servesc drept cuvânt online și vă ajută să câștigați noi clienți
Umpleți lacunele din jurnal: în perioadele în care sunteți mai puțin ocupați, utilizați Constructori evaluati pentru a câștiga munca și pentru a vă lărgi baza de clienți
Afișați-vă munca: utilizați profilul dvs. personal pentru a vă distribui informațiile, calificările și fotografiile despre compania dvs. din trecut cu clienții potențiali
Găsește-ți munca în deplasare: folosește aplicația noastră mobilă și alertele SMS pentru a cumpăra și a gestiona conducătorii de locuri de muncă atunci când esti afară
inapoi sus
Cum definiți termenul "meseriasi locali"?
Termenul "local" din Bucuresti este diferit de "local" în provincie. Fiecare meserias își stabilește adresa google mapss central și distanța pe care doresc să o călătorească la locul de muncă. Unii meseriasi ar putea specifica faptul că doresc doar să lucreze într-o rază de 20 km, în timp ce alții pot specifica o zonă mai mare pentru a spori șansele de a câștiga munca.
Aceasta înseamnă că comercianții care preferă să găsească locuri de muncă mai aproape de casă pot face acest lucru și pot economisi atât timp, cât și benzină, prin vizarea clienților locali.
inapoi sus
Afișați meseriasii care se înscriu la Constructori evaluati?
Toți meseriasii care se înscriu la Constructori evaluati sunt examinați. Ele ajută companiile să prevină, printre altele, frauda, să vizeze ofertele de marketing și să automatizeze luarea deciziilor.
Persoanele care doresc să achiziționeze locurile de muncă electrice trebuie să încarce calificările valabile pentru Partea electrica și să nu poată achiziționa locuri de muncă în domeniul gazelor naturale, fără numere de certificare aferente companiei Gaz.
Pentru a ajuta proprietarii de case să vă ajute în continuare în identificarea meseriasilor de calitate și în a ajuta oamenii de afaceri să devină recunoscuți pentru munca lor de calitate, evaluam meseriasii prin Constructori evaluati. Dacă un meserias este înregistrat de Constructori evaluati, acesta va avea insigna Constructori evaluati afișată pe pagina de profil a Constructori evaluati.
Fraudă
inapoi sus
De ce trebuie să mă înscriu?
Pentru a vă înscrie cu Constructori evaluati, trebuie să ne oferiți următoarele:
Informații despre afaceri
Numele afacerii dvs.
Adresa dvs. de afaceri (de unde lucrează compania dvs.)
Informatii personale
Numele și prenumele Dvs.
Data ta de nastere
Adresa dvs. personală (dacă vă conduceți afacerea de acasă, vom avea nevoie doar de o singură adresă.)
Rețineți că atât afacerea dvs., cât și adresa dvs. personală nu pot fi localizate la o cutie poștală sau la o adresă virtuală.
Atribute de afaceri
Detaliile de contact (numărul de telefon și adresa de e-mail)
Comerțul dvs. principal, tipul de afacere și numărul de angajați (inclusiv dvs.)
detaliile platii
Detalii despre cardul dvs. de debit sau de credit valabil in Romania (pentru a vă încărca în sistemul nostru și pentru a vă permite să cumpărați loc de muncă și să plătiți calitatea de membru care asigură prețuri reduse la lucrari și alte beneficii)
De fiecare dată când cumperi un loc de muncă, vă vom transmite informațiile dvs. de afaceri proprietarului casei, astfel încât să poată efectua noi verificări asupra dvs. și a afacerii dvs. înainte de a vă angaja.
Noi, cei de la Constructori evaluati, trebuie să fim siguri că sunteți ceea ce spuneți că sunteți, pe măsură ce facem o introducere între proprietari și meseriasi. Din acest motiv, trebuie să vă puteți dovedi afacerile și detaliile personale în orice moment, în timp ce sunteți membru al Constructori evaluati. Dacă în orice moment nu suntem siguri de identitatea dvs., chiar dacă ați fost alături de noi de mai mulți ani, contul dvs. va fi suspendat și vi se va cere să furnizați documente care să vă dovedească afacerea și detaliile personale. După ce ați furnizat documentele necesare și acestea au fost verificate, contul dvs. va fi reactivat.
Închizi conturile angajaților?
Constructori evaluati se angajează să reducă la minim riscurile prezentate proprietarilor de case din Romania și reputația profesioniștilor onesti de către comercianții necinstiți.
Din acest motiv, vom închide conturile comercianților dacă:
Ei nu sunt dispuși să rezolve feedback-ul negativ sau reclamațiile negative echitabile și rezonabile.
Aceștia primesc recenzii negative sau reclamații grave de la un proprietar în timpul primelor lor luni cu persoane cu voturi.
Ei se comportă necorespunzător, incluzând rasismul sau sexul, amenințarea, agresiunea, furtul sau abuzul de încredere a clienților.
Ei primesc reclamații grave legate de munca lor sau comportamentul personal din afara site-ului Constructori evaluati.
Primim feedback despre ele din standardele de tranzacționare, organele guvernamentale sau poliția.
Ei au creat mai multe conturi Constructori evaluati pentru câștig personal.
Nu mai pot trece la validarea identității.
Ele nu mai pot îndeplini criteriile de stabilitate financiară pe care le-am stabilit.
Contul mai poate fi inchis si din alte motive, concurenta neloiala, denigrarea firmei Constructori evaluati sau altele, care nu santem obligati sa le enumeram.
Această listă nu este în nici un caz exhaustivă și există pentru a proteja atât proprietarii de case, cât și meseriasii cinstiți. De exemplu, dacă afacerea dvs. devine provocată din punct de vedere financiar și primiți o plângere, am putea să vă închidem contul.
inapoi sus
Pot urmări locurile de muncă și clienții, pe Constructori evaluati?
Da. Dacă descărcați aplicația, puteți adăuga alți clienți și alte lucrări, astfel încât să puteți stoca toate informațiile despre clienți într-un singur loc. De asemenea, atunci când adăugați ceilalți clienți și alte locuri de muncă, veți putea crea și distribui cu ușurință facturi prin intermediul aplicației.
inapoi sus
De ce aș adăuga ceilalți clienți în aplicație?
Aplicația mobilă vă permite să creați și să gestionați cu ușurință facturi. Deoarece ați găsit clienți prin intermediul Constructori evaluati și al clienților pe care le-ați găsit prin alte canale, vă permitem să creați și să gestionați facturile pentru toți clienții dvs. gratuit.
Când adăugați ceilalți clienți și alte locuri de muncă, veți putea să le creați și să le distribuiți cu ușurință facturi. De asemenea, puteți seta termenii și condițiile standard și setările TVA pentru a include pe fiecare factură.
inapoi sus
Cum pot adăuga un client la aplicație?
Pentru a adăuga alți clienți și joburi pe care nu le-ați găsit prin Constructori evaluati ,lansați aplicația și selectați "Adăugați o lucrare" din panoul de navigare și introduceți detaliile postului și ale clientului. De asemenea, puteți adăuga o activitate direct în lista de lucrări selectând butonul "+" din partea dreaptă sus a ecranului listei de locuri de muncă. Acest lucru vă va permite să trimiteți facturi clientului și să păstrați toate datele de contact ale clienților într-un singur loc.
inapoi sus
Cum pot găsi utilizatorii mei utilizând aplicația?
Pentru a găsi un client pe care doriți să îl contactați, solicitați o evaluare sau trimiteți o factură, lansați aplicația și selectați "Locuri de muncă" din panoul de navigare. Toate lucrările vor fi afișate, începând de la cele mai recente. Selectați o activitate pentru a vizualiza detaliile clientului și derulați în jos pentru a încărca lucrări mai vechi.
inapoi sus
Cum creez o factură?
Pentru a crea o factură, lansați aplicația și selectați "Creați o factură" din panoul de navigare, apoi selectați lucrarea pentru care doriți să emiteți o factură. Introduceți detaliile dvs. bancare dacă nu ați făcut-o deja și apoi completați detaliile facturii.
inapoi sus
De ce trebuie să furnizez detaliile bancare?
Cu aplicația, puteți emite facturi și puteți oferi clienților posibilitatea de a alege metodele de plată: numerar, cec sau transfer bancar. Dacă alegeți să plătiți prin transfer bancar, vom include pe factură numărul contului dvs. bancar și codul de sortare.
inapoi sus
Cum trimit o factură unui client?
Pentru a emite o factură direct clientului dvs. utilizând aplicația mobilă, trebuie doar să selectați "E-mail" după ce ați completat detaliile facturii.
inapoi sus
Cum previzualizez o factură înainte de a o trimite?
Pentru a previzualiza o factură creată utilizând aplicația înainte de a o trimite clientului dvs., faceți clic pe "Examinați factura" după ce ați creat factura.
inapoi sus
Cum șterg o factură pe care am creat-o?
Dacă trebuie să ștergeți o factură creată sau emisă utilizând aplicația, selectați "Facturi" din panoul de navigare. Selectați factura pe care doriți să o ștergeți și dați clic pe "Ștergeți".
inapoi sus
Cum găsesc o factură pe care am trimis-o?
Pentru a găsi o factură pe care ați trimis-o utilizând aplicația, selectați "Facturi" din panoul de navigare. Facturile dvs. vor fi listate cu cele mai recente din partea de sus. De asemenea, puteți găsi o factură pentru o anumită operație selectând "Locuri de muncă" din panoul de navigare și apoi făcând clic pe lucrare.
inapoi sus
Un proprietar ma rugat să trec prin mediere, ce înseamnă asta pentru mine?
În marea majoritate a cazurilor, meseriasii și proprietarii au o experiență pozitivă prin utilizarea serviciului nostru. Cu toate acestea, știm că pot exista momente când lucrurile nu funcționează așa cum sa planificat. Dacă se întâmplă acest lucru, un proprietar vă poate cere să treceți prin mediere pentru a încerca să ajungeți la un acord. Vă explicăm ce înseamnă asta pentru dvs. aici.
inapoi sus
Ce se întâmplă dacă un proprietar imi datorează bani și nu plăteste?
Dacă nu ati primit toti banii pentru munca pe care ați efectuat-o deja, avem sfaturi despre ce să faceți aici.
Ce trebuie să faceți dacă un proprietar vă datorează bani
În marea majoritate a cazurilor, punerea comercianților în contact cu proprietarii de locuințe are drept rezultat o experiență pozitivă. Cu toate acestea, pot exista momente când lucrurile nu funcționează. Dacă acest lucru se întâmplă și vi se datorează bani pentru munca pe care ați efectuat-o deja, vă recomandăm să urmați pașii de mai jos:
Contactați proprietarul casei pentru a discuta despre plată
Luați în considerare medierea pentru a vă ajuta să soluționați litigiul
Organizați-vă dovezile
Contactați biroul de mediere pentru ajutor suplimentar
Contactați proprietarul casei
Trebuie să contactați mai întâi proprietarul casei pentru a discuta despre plată. Dacă acest lucru nu duce la plata de către proprietar a banilor pe care îi datorează, medierea vă poate ajuta să vă soluționați litigiul.
Mediere
Medierea este o formă de soluționare alternativă a litigiilor . Colaborând cu un mediator complet neutru instruit în abordarea unor discuții dificile, atât tu cât și proprietarul casei sunt încurajați să discute perspectivele tale și vor fi explorate diferite opțiuni pentru a rezolva problemele fără a merge la tribunal. Sistemul judiciar din Romania și noua directivă europeană privind soluționarea alternativă a litigiilor se așteaptă acum să încercați Medierea ca o ultimă încercare de a soluționa litigiile înainte de a lua o acțiune în justiție.
Ce implică medierea
Atunci când un proprietar este de acord să treacă prin mediere, un mediator vă va împuternici atât prin punerea deciziei înapoi în mâinile dvs. Ei iau în considerare sentimentele și dorințele dvs., precum și dovezile și faptele. Tot ceea ce discutați are o bază "fără prejudecăți" și rămâne confidențială. Numai după ce ați ajuns la o rezoluție și ați elaborat un acord și ați semnat faptul că rezultatul convenit devine obligatoriu.
Prestatori de servicii
Dacă nu doriți să comunicați direct cu proprietarul casei sau invers, toate aranjamentele de mediere pot fi tratate prin biroul de mediere.
Dacă medierea nu funcționează
Dacă medierea nu vă rezolvă disputa, organizați-vă dovezile pentru a arăta că proprietarul vă datorează bani, proprietarul refuză să plătească și ați încercat Medierea. Acesta va include contractul pentru muncă și orice e-mailuri / documente scrise pe care le detaliați discuțiile cu proprietarul casei. Odată ce ați adunat dovezile, solicitați ajutor de la Mediator.